Cum cumpar
Cum plasez o comanda online?
Alege sectiunea dorita! Primul lucru este sa alegi sectiunile dorite din cele doua categorii principale Sectiunea de CABINETE Stomatologice sau LABORATOARE Dentare. Dupa ce ai ales una din cele doua sectiuni, poti naviga si cauta produsele dorite. Alege produsele dorite si apasa butonul trimite la Cosul de Cumparaturi Pentru a putea plasa o comandă pe site-ul www.vladmed.ro sau telefonic trebuie să deții o adresă validă de email. Adresa de email va fi asociata contului tau de pe poka.ro si prin intermediul ei se va derula ulterior comunicarea dintre noi.
Pasul 1 - Alegerea produselor
Navigarea prin portofoliul online este simplă și se poate face prin parcurgerea categoriilor de produse listate în bara de meniu principala.
Filtrele de produse
Dacă nu identifici produsul urmărit în cadrul listei afișate, poți aplica filtrele disponibile în dreapta ecranului pentru a restrânge aria căutării în funcție de caracteristicile relevante listate.
Cauta in site
Dacă știi parțial sau complet denumirea ori codul produsului, poți utiliza și motorul de căutare. Uneori va fi nevoie să încerci mai mulți termeni de căutare pentru a ajunge în zona ta de interes. In pagina produsului poti verifica toate informațiile despre caracteristicile acestuia, preț, disponibilitatea în stoc și un termen de livrare estimat sau poți să-l compari cu alte produse similare. Mai multe detalii despre disponibilitatea in stoc si termenul de livrare gasesti in sectiunea Cum Livram.
Pasul 2 – Coșul de cumpărături
Odată reperat articolul care te interesează, îl poți adăuga în coșul de cumpărături printr-un click pe butonul “Adaugă in cos”. Vei putea să modifici cantitatea dorită sau chiar să renunți la respectivul produs din secțiunea “Coșul meu”. Poți repeta acești pași până când vei avea în coș toate produsele dorite. Conținutul coșului de cumpărături trebuie analizat cu atenție înainte de plasarea comenzii. Poți renunța la un articol prin apăsarea pictogramei [x] plasate pe fiecare rând, chiar înaintea denumirii produsului. Cantitatea unui anumit reper poate fi actualizată prin completarea valorii dorite în câmpul omonim și apăsarea butonului “Actualizează cantitatea”. Site-ul va recalcula prețul total aferent reperelor afișate./p>
Pasul 3 – Autentificare / Înregistrare
In acest moment ai mai multe optiuni de autentificare: - daca ai un cont existent, te rugam sa te autentifici cu datele tale ca sa poti finaliza comanda; - daca nu ai un cont, creeaza-ti unul prin completarea campurilor cerute in formularul aparut pe ecran; În calitate de client nou, te rugăm să completezi cel puțin câmpurile obligatorii, care sunt marcate cu simbolul *. Trebuie să stabilești o parolă sigură, care îți va servi pentru următoarele autentificări în cadrul contului tău. Vei primi imediat un email cu detaliile contului tău. În interiorul contului tău poți stoca și modifica oricând informațiile de contact, toate adresele de facturare și de livrare utile pentru plasarea comenzilor, atât personale cât și ale companiilor pe care le-ai inregistrat în contul tău. Tot aici vei regăsi actualizate în permanență istoricul și statusul comenzilor derulate sau în curs de derulare. Toate aceste date te vor ajuta sa reduci la minimum timpul de plasare a unei comenzi noi.
Pasul 4 – Alege opțiunea de livrare
Selectează opțiunea privind livrarea comenzii și continuă prin apăsarea butonului «Continuă» din partea dreaptă a ecranului. În cazul în care dorești livrarea produselor la o altă adresă, ai această opțiune. Pentru detalii privind opțiunile de livrare verifică pagina “Cum livrăm”.
Pasul 5 – Alege opțiunea de plată
Selectează opțiunea privind modalitatea de plată. În cazul alegerii opțiunii plății online prin intermediul unui card bancar, vei fi direcționat către pagina procesatorului de tranzacții. După autentificarea cardului și verificarea tranzacției, vei primi un mesaj de confirmare a plății. Pentru detalii privind opțiunile de plată verifică pagina “Cum plătesc”.
Pasul 6 – Trimite comanda
Înainte de a înregistra comanda, te rugăm să verifici din nou sumarul comenzii. Îți vom expedia un email de confirmare a primirii comenzii tale în sistem. Acest mesaj NU va constitui acceptarea fermă a comenzii tale. În cel mai scurt timp vom analiza comanda primită. După verificarea tuturor datelor necesare încheierii tranzacției comerciale, îți vom transmite un nou email care va conține fie acceptarea comenzii, fie alte informații utile pentru finalizarea comenzii. Momentul acceptării comenzii tale constituie încheierea contractului la distanță (vezi “Termeni și Condiții”) și demararea livrării, conform condițiilor de plată și de livrare alese. Poți anula o comandă oricând înainte de a primi mesajul nostru care anunța acceptarea comenzii tale.